A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Іванівський ліцей
Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області

Методична робота

Фото без опису

Методична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на підвищення педагогічної мобільності та професійної майстерності вчителів в усіх аспектах дає можливість виділити традиційно притаманні їй основні функції:

- діагностичну, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами до професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних стандартів;

- відновлюючу, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;

- коригуючу, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій до потреб кожного вчителя;

- компенсаційну, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя, формуванню професійної мобільності педагогів;

- прогностичну (випереджуючу), яка вимагає визначення знань та вмінь, необхідних педагогам у майбутньому;

- моделюючу, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності.

Основні завдання методичної роботи:

· діагностика та створення банку даних професійної підготовки педагогів;

· оволодіння інноваційними формами та методами навчання;

· пізнання вікових та психологічних особливостей учнів;

· оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;

· вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;

· забезпечення високого наукового та методичного рівня навчання;

· удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;

· заохочування та залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи;

· активізація співробітництва вчителя й учня на уроках, направлених на розвиток самостійної праці школяра;

· активізація роботи науково-методичних кафедр та творчих груп вчителів з актуальних питань навчально-виховного процесу;

· забезпечення методичною радою надання допомоги вчителям з питань реформування школи, зв’язаних з впровадженням 12-бальної системи оцінювання навчальних досягнень учнів, тематичним оцінюванням та впровадження тестування як засобу підвищення ефективності навчання та контролю;

· підвищення практичної спрямованості у роботі методичної ради;

· активізація роботи учителів з метою розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці вчителя й учня та залучення до роботи в Малій академії наук;

· організація, інформаційно - методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та регіональних програм з питань соціального захисту дітей.

Фото без опису

15 лютого 2024 року на базі Іванівського ліцею Березівської сійської ради пройшов методичний семінар на тему «ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ: від теорії до практики», за участю заступників директорів та вчителі закладів освіти Березівської громади.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Іванівського ліцею — Галина Михайлівна ПОЛІНЯК, вчитель математики — Алевтина Анатоліївна КОНДРАТЮК, фізики — Ірина Сергіївна ЯЦЕНКО, інформатики — Микола Віталійович БОЙЧУК та англійської мови — Тетяна Миколаївна КОШУБСЬКА представлили власний досвід щодо використання технік/інструментів формувального оцінювання.

А практичний психолог ліцею Людмила Анатоліївна УСТИМЕНКО провела тренінг з елементами арт-терапії "Нейрографіка як засіб збереження ментального здоров’я".

Фото без описуФото без опису

Фото без описуФото без описуФото без опису

Фото без описуФото без описуФото без опису

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень