Інформація для батьків
https://rada.info/upload/users_files/22060735/450dcfafc0dc73db051872bcd0f3f46d.jpeg
https://rada.info/upload/users_files/22060735/a732b77be817ecc88a9c73d3e2dedff2.pdf
Ресурси, на яких розміщено цікаву та корисну інформацію для батьків:
- Дистанційне навчання та режим дня
- Про зміни в освіті через карантин
- Віртуальна платформа емоційної підтримки Моніторингового центру КМДА з протидії COVID-19
- Топ-10 найкращих віртуальних екскурсій у світі
- Коли вдома не сидиться: 32 онлайн-екскурсії по всьому світу
- Безпечні Інтернет-сайти для дітей. Список рекомендованих сайтів
- Навчальні ігри «Розумники»
- Навчання вдома: практичні поради для батьків від психологині Світлани Ройз
- 10 порад для ефективного навчання Вашої дитини вдома
- Розвиток дитини. Сайт для розумних батьків
- Відповідальність і діти: поради батькам
- Коронавірус (COVID-19). Поради для батьків та педагогів
- 5 речей про коронавірус, які потрібно знати батькам
- Підтримка батьків та дітей під час війни (поради із підтримання психічного і фізичного здоров'я, безпеки, харчування, освіти та розвитку)
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ:
1. Батьки створюють безпечні умови навчання, виховання і розвитку дитини, яка здобуває освіту за дистанційною формою.
2. Знайомляться з розкладом онлайн-уроків дитини в батьківській групі Viber.
3.Сприяють виконанню дитиною завдань та досягненню передбачених результатів.
4.Проводять з дітьми бесіди щодо дотримання дисципліни та концентрації уваги під час проведення дистанційних занять .
5. Допомагають дітям встановити чіткий розпорядок дня з можливою варіативністю наповнення часу, відведеного на заняття та відпочинок, їжу, домашні ігри, особисту гігієну, спілкування та піклування про домашніх улюбленців, допомогу родині в домашніх справах тощо.
6.Допомагають дитині скласти план виконання завдань з різних предметів з урахуванням того, який режим взаємодії вибере школа - синхронний або асинхронний.
7. Здійснюють контроль за відвідуванням дитиною онлайн-уроків .
8.Допомагають учню навчитися виконувати інструкції щодо підготовки до онлайн-занять.
9. Контролюють дитину щодо виконання нею режиму дня для запобігання перевтомі.
10.Постійно підтримують зв'язок з класним керівником, учителямипредметниками, адміністрацією гімназії для вирішення нагальних питань.
11.Беруть участь в онлайн-консультаціях, які проводить класний керівник, учителі- предметники, соціально-психологічна служба гімназії.
12. У разі необхідності звертаються з питаннями до адміністрації ліцею в робочий час за тел. 096-875-26-52 (дзвінки - з 9-00 до 17-00).
13. У разі необхідності звертаються до працівників психологічної служби закладу освіти в телефонному режимі, через електронну пошту.
14. Постійно слідкують за надходженням нової інформації від адміністрації гімназії, класного керівника ,представників соціально-психологічної служби на сайті, у власних Viber-спільнотах класів та інших месенджерах.
15. Піклуються про здоров’я дитини, контролюючи її час, який вона проводить біля комп’ютера під час онлайн-занять та дозвілля.
16. Долучаються разом з дітьми до участі в онлайн-конкурсах, акціях, флешмобах, челенджах, проектах тощо.
17. Для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин (стан здоров’я, відсутність доступу до мережі Інтернет або технічних засобів навчання, зокрема діти із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, багатодітних, малозабезпечених сімей тощо),спільно із закладом освіти забезпечують використання інших засобів комунікації, доступних для учнів(телефонний зв'язок, поштовий зв'язок тощо).
18.Батьки сприяють виконанню дитиною освітньої програми, навчальних програм з окремих предметів (інтегрованих курсів) і досягненню передбачених ними результатів навчання, реалізації індивідуальної освітньої траєкторії.
19.Дбають про фізичне та психічне здоров’я дітей.
20. Формують у них навички здорового способу життя.
21. Сприяють дотриманню учнями академічної доброчесності. 22. Під час дистанційного навчання учні та їх батьки, а також діти з особливими освітніми потребами, у яких є необхідність у додаткових психологопедагогічних і корекційно- розвивальних заняттях, звертаються до шкільного психолога та соціального педагога, класного керівника, заступника директора з навчально-виховної роботи для організації таких занять та спілкування.
23. У разі наявності в учня медичних протипоказань до занять із комп’ютерною технікою для організації освітнього процесу під час карантину можуть використовуватись інші засоби взаємодії учасників освітнього процесу, визначені закладом освіти за погодженням з повнолітнім учнем та батьками дитини.
24. У разі, якщо під час дистанційного навчання батьки не виконують свої обов’язки щодо забезпечення здобуття дитиною освіти, зокрема не забезпечують участь дитини в освітньому процесі протягом 10 робочих днів підряд з невідомих причин, заклад освіти інформує про це відповідну службу у справах дітей.